- Înregistrează, urmărește și verifică zilnic în evidenţa contabilă cheltuielile proprii și ale punctelor de lucru, pentru obţinerea balanţei de verificare centralizatoare;
- Întocmește trimestrial darea de seamă și o depune în termen la ordonatorul principal de credite (C.J.S.). exercită controlul financiar preventiv;
- Urmăreşte evidenţa creditelor bugetare deschise;
- Întocmeşte cererile şi notele de fundamentare privind virările de credite pentru bugetul propriu, începând cu trimestrul al III-lea, conform reglementărilor în vigoare;
- Organizează şi conduce evidenţa angajamentelor bugetare şi legale conform prevederilor legale;
- Urmăreşte angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor în conformitate cu prevederile legale;
- Întocmeşte, la termen, dările de seamă statistice din domeniul de activitate, evidenţa operativă a biletelor de transport pentru persoanele cu handicap, facturi pentru servicii prestate de către Direcţia generală;
- Întocmeşte lunar borderourile, statele de plată recapitulaţia şi cupoanele aferente plăţii drepturilor băneşti prevăzute de lege pentru persoanele cu handicap şi răspunde de corectitudinea datelor;
- Procedează la reţinerea din indemnizaţii a sumelor încasate necuvenit şi a altor reţineri legale până la lichidarea sumelor datorate de beneficiari;
- Întocmeşte şi răspunde pentru propunerile de angajare ale cheltuielilor pentru plăţile efectuate pentru acordarea drepturilor legale ale persoanelor cu handicap;
- Întocmeşte şi prezintă organelor de control rapoartele solicitate împreună cu documentele contabile aferente;
- Asigură rezolvarea cererilor, reclamaţiilor, sesizărilor, petiţiilor repartizate spre soluţionare, cu respectarea prevederilor legale şi a termenului de răspuns;
- Îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute în legi şi acte normative sau încredinţate de Directorul Executiv al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului;
- Asigură rezolvarea cererilor, reclamaţiilor, sesizărilor, petiţiilor repartizate spre soluţionare, cu respectarea prevederilor legale şi a termenului de răspuns;
Asigură arhivarea documentelor repartizate, produse şi gestionate conform legii;